Followers

Thursday 26 July 2012

penat

jawap salam dulu baru bace entry ni lah...:)
anyway..hari ni ak ada aktiviti kokurikulum..aku join badan beruniform...BOMBA...
argh...awal nye aku da malas nak pegi koku sebenarnye...tapi terpakse pegi sebab ingat nak beli makanan kat bazar...so ak pon pegi lah koku...tup2...ada majlis kenaikan pangkat komander..hak ala menyusahkan hidup aku betul lah...da lah kene berdiri tengah2 panas...aku da lah tak boleh berdiri lame2 tengah2 panas..confirm pitam...tadi pon da rase nak pitam..tapi aku tahan lagi..pija cakap kat ak.."kau lau da rase nak pitam kau duduk lah..nanti tak pasal2 batal puase pulak..." tapi ak malas nak pegi duduk kat belakang..sudahnye aku tahan jerp saket kepala yang teramat sangat tadi..ak bagi tahu kat fik "panas" ta abes2 cakap join bomba tak de life...nak buat mcm mane..da aku di masuk kan ke badan beruniform..dyorg untung r tak kene berdiri..tak kene kawad..tak kene macam2 lah...tau cakap je...hergh..geram aku lah...
stress aku lah hari ni...hergh...berbuka pon ak malas nak makan...tak de selera nak makan...
hurm sabtu,ahad ade test pulak lagi tuh...arghh!!!!bosan betul lah...
lame2 ak pon bolah jadi macam si squid ni...hergh...macam2 nak kene fikir..
da lah...nak pegi study..tu pon kalau boleh study lah...
abes sudah entry kali ni..bye2 semua...
selamat beramal...


jangan lupa komen dan like yer.. Thanks!!

No comments: